Dag 01!

Presentera mig själv.



Well... Hej?
Jag heter Elin Folkesson, som nog de flesta redan vet. Blir 18 om exakt en månad, jag är lite glad för det! :> Och t.o.m innan dess så ska vi flytta, som jag inte alls ser fram emot.
Jag är i alla fall en glad tjej, skrattar mycket men hatar mitt leende. Jag är också den som döljer de dåliga i mitt liv, jag försöker ha kul så mycket om möjligt. Om jag blir sårad, så visar jag oftast inte det. Låtsas som om inget har hänt och skämtar kanske om det. Men såklart, så visar jag ibland också att jag blivit sårad.
Jag går på John Bauergymnasiet i Hässleholm, IT-Mediaprogrammet. Tycker det är kul, men lär inte jobba med det i framtiden. Det skulle jag nog inte klarat.
Jag har en del.. "Problem" (?) i det förflutna, som fortf sitter kvar. Som jag har försökt förtränga sen dess, går dock inte så bra. Lite kanske, men inte mycket. Jag kan dölja det, för stunden. Men på nätterna kommer det upp, precis när jag ska sova. Men jag klarar mig. :D
Jag får ångest ganska lätt, för det jag gjort och inte gjort. Eller för något jag inte kommer ihåg. Och det tar tid att "läka". Jag dör nog varje gång jag tänker på något av de värsta som jag upplevt. ..Pretty much.
Jag är en mjukistjej, har nästan alltid mjukisbyxor på mig. Jag använder inte smink, alls ofta. And I like it. Ehm... Jag är singel för tillfället. Jag och mitt ex gjorde slut för bara någon månad sen, men vi är vänner nu. Och det är jag jävligt glad över.
Jag kan vara alldeles för snäll ibland och jag står för det faktiskt. Även om folk kan se ner på mig, pga det. Också så kan jag vara en bitch, men det skiter jag fullständigt i om vad folk tycker om saken :D
Det finns stunder då att jag pratar alldeles för högt, på så sätt kan det hända att fel folk hör vad jag säger. Då leder konsekvenserna, som jag får ta. Men.. Jag är van. :>
Jag är ganska mörkrädd också, speciellt när jag är själv. När jag sover med någon, så brukar jag inte bry mig. Bara när jag märker att den som sover i samma rum knappt lever, alltså sover så himla djupt så man inte ens märker att dem är i rummet. Haha, lite lustigt.

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer.
Men jag älskar iaf att träffa nytt folk. Jag älskar socialt folk också.
Egentligen är jag ganska blyg, men jag förstår själv inte varför och vid vilka tillfällen. Det är jätte konstigt.
I alla fall så är jag jävligt rädd för att redovisa, kan man säga. Det suger.
Undrar hur många som läser.... Hehehe.

Jag tror jag är klar, jag tror det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0