Dag 04!

Det är fredag. Det känns bra.
Har varit hemma ett tag. Kom hem för ungefär 40 min sen?
Var den ända tjejen i klassen idag och Maryam, men ingen jag umgås med och hon är den som håller sig undan.
Men det har varit massa trevligt idag, tycker jag. Chill lektion. :>
Har påbörjat ett nyss projekt. Jag, Ida, Joel, Falck, Benjamin, Jonte, Casper, Anton, Tudde och Alfred ska göra en musikvideo. Kanske glömde någon, men tror inte det. Och jag och Ida håller själva bild-delen. Fotograferar, osv. Tudde och Alfred fixar en websida, tror Anton också är med på det! Benjamin håller på med själva ljudet, melodin osv. Jonte, Casper och Falck sjunger och Joel filmar. :) Detta kan bli bra :D The Sunshines, heter dem. Hahah, dem ska sjunga om att dem älskar sommaren. Awesome :D Hah!
Aja, mer har jag inte att säga.
Idan kommer hit ikv, hon sover här. :)

Min bästavän


Ida Vuorenniemi Toivonen
En väldigt fin vän, kan jag lova.
Med en väldigt skum humor och har riktigt kul med henne.
Det känns bra att ha någon som alltid finns där, som man kan dra hem till om man inte mår bra, eller så.
Hon stöttar mig, och det behövs... Speciellt från henne. Då känner jag att det betyder något.
Vi har delat massor av minnen tillsammans, som jag inte behöver skriva här. Mest för att jag inte orkar, då blir det bara så långt inlägg!
Men hon vet väldigt mycket väl om vad jag pratar om. :>
Vi gick på samma dagis, vi var typ grannar också. Dock kommer hon inte ihåg mig, men det gör inget!
Jag flyttade till Tyringe och började på Tyreskolan och då hade jag ingen kontakt med henne.
Men jag flyttade tillbaka till Hässleholm igen, efter några år. Började på Läredaskolan, där hon gick. Blev vän med Frida Nilsson, som var hennes bästa vän. Fick kontakt genom henne igen. Därefter kom vi närmre varandra mer och mer, och tillslut blev hon en av de närmsta.
Vi är fortfarande vänner och det känns faktiskt som om vi kommer att hålla ihop.
Vi går på samma gymnasie nu också, samma klass. Underbart!

Jag älskar henne, hon är en av de bästa.
Finns ingen som henne.
Hon är sin egna, hon är sig själv. I alla fall så vitt jag vet. :> Annars har jag levt i en lögn D:
Vi har alltid kul tillsammans, det är aldrig tråkigt iaf. Jag uppskattar bara hon sitter bredvid mig. Hihihihi, fnissssss
Hon är ganska så underbar, faktiskt. :>
Puss på henne! <3

Kommentarer
Postat av: idan

Hej jag sitter bredvid dig just nu, and I like it! :>

Och ville mest bara säga att jag älskar dig och blev lite glad när jag läste :3 Hihihihih! <3

2011-01-14 @ 22:15:22
Postat av: Elinen

Hihihihii, awesome :* <3

2011-01-15 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0