Dag 05!

Min första kärlek
Mer än så här behöver jag inte visa. :>
Det är ju ändå fortf lite privat. Även om de flesta redan vet vem det är :D



Jo, min första kärlek var nog en som hette Niklas, på ljungdalaskolan. han var äldre än mig, tror jag? Kommer inte ihåg. Men fan vad jag var kär i honom. Han var dock inte kär i mig.
Jag kommer knappt ihåg, men kommer ihåg att jag skrev Niklas på massa papper och hängde upp det på väggarna på mitt rum, osv. Haha :D

Men min första riktiga kärlek, var nog... Emil.
Åh.. Ja, det var Emil. 
Det var väl för... Jo, endast 2 år sen.
Vi hade nog det bra, jag överreagerade kanske.. Jag vet inte. Jag gjorde iaf slut.
Det värsta jag kunde göra, jävla cp Elin. Ångrar det än idag.
Jag tänker fortf på honom. Det första året höll jag på att dö, men jag klarade mig. Hade pojkvän då också, en del av det året. Fick mig bl.a att tänka på annat, ibland. Men fyfan.... :c
Tänker på honom än idag, fast inte alls farligt.
Well.... Jag mår bra.

Vill inte gå in på det, riktigt.
Väcker upp minnen ännu mer, kan bli känsligt. :D
Jag är bölig, jag vet. Men.. Äsch :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0