Dag 06!

Om det här vore min sista dag så skulle jag bege mig utomlands och tagit med Idan och Tiddan. Kanske någon mer, som typ... Ems. Självklart!
Sen en till... Som jag inte säger vem, hehehhehe.
Jag skulle spendera min sista tid med de mest betydelsefulla människorna i mitt liv i en solig och varm sommar dag, utanför Sverige och upptäcka något nytt kanske? Ta det lugnt, bada, sola, kanske t.o.m festa. Det räcker nog för mig, faktsikt.
Kanske skulle köra förbi Jönköping och hälsa på släkten där, speciellt min bror och farmor.
Sen skulle jag nog hälsat på min andra bror, i London... Innan vi åkte vidare.

Sen skulle jag nog gått in i en affär och köpt så jävla mycket chips och ätit det.
Levt på det, den dagen, tror jag.
Sen skulle jag nog dratt till pappa också, innan vi åkte utomlands. Mer än så vet jag inte.

Sen de sista timmarna på min sista dag, så skulle jag nog våldgästa Ville Valo och kysst honom. Hm... Flera gånger. Skulle nog spottat på hans tjej eller något.
Haha, kanske t.o.m dör i hans hus.
Det skulle varit awesome!

Mer än så skulle jag inte vilja göra.
Hm... Ja.



Jag halvligger i sängen.
Har fått så jävla ont i min nacke och rygg, p.g.a det. Det är inte bekvämt längre.. Men jag orkar inte flytta mig. Ska egentligen upp och göra nudlar när jag orkar röra på mig, men.. Hm... Det är så komplicerat. Vet inte vad jag ska göra, hehehhe!
Jag är jätte konstig idag. 
Finner knappt någon ro att tänka klart. Känns lustigt.
Mat gör kanske saken bättre, maaaybe!

Skola imon, det kan bli kul. Engelska på morgonen, sen media.
Som sagt, kan bli kul.
Nu börjar nacken göra ont som fan, nu går jag upp och gör mat!

CIAO

Kommentarer
Postat av: Tiddan

Woohooo! ROADTRIP!

Du hade kunnat få dö i min trygga famn, gullesnutt.

2011-01-17 @ 12:14:15
Postat av: Elin

Åh, vad du är snäll!

Jag vill dö i Villes famn, ju....

2011-01-17 @ 13:19:18
Postat av: Tiddan

Så du dissar mig, alltså?

Visst, FINE!

Dö i en främlings armar då, om det känns bättre! :(

2011-01-17 @ 16:42:35
Postat av: Elin

DET ÄR INGEN FRÄMLING!!!!!!!!

2011-01-18 @ 17:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0