Dag 07!

Det här är jag beroende av:

Chips, som nog de flesta redan vem om.
Det är min passion.
Känner själv att jag skulle kunna leva på det, men... Kan ju inte vara säker, förrän man står där ;D Lätt att säga nu, liskom :>
Men dock har jag bestämt mig för att äta det endast på fredagar.... Det har väl gått bra, hittills. Har inte ätit sen fredagen. Åt lite på lördagen också, men det var rester sen dagen innan. Sen fredagen alltså, hihihihi

Har jag några andra beroenden?
Hm... Jag var beroende av kebabrulle innan. Klarade av att sluta med det.
Men om jag börjar äta det då och då, så är det en jävligt stor risk att jag kommer in i det igen.
Likaså klubbor. :>

Datorn är också ett beroende. Eller kanske mer en självklarhet för mig.
Sitter vid datorn under hela skoldagen, direkt när jag kommer hem och om jag ska vara hemma hela dagen så sitter jag minsann här! Kollar film på datorn också. Sitter upp länge om nätterna med. But I like it. :>
På tal om film, så är det också ett smått beroende. Det är awesome :D
TV-serier med, haha! :D Hihihi

Aja, mer vet jag inte vad jag ska skriva.
Så... Det här får räcka.

Ciaaaaaaao!
Och btw, skoldagen var chill idag.
Du också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0