Dag 08!

Klockan är kvart över tolv, men det gör väl inget. :>

Favoritsaker
Mina favoritsaker är... Datorn, för det första. Inget jag kan leva utan, skulle jag tro. Om jag ska vara ärlig, så är det en jävligt stor del av mig. Heheh. Den finns alltid där.
En annan favorit sak är också mobilen. Används dock bara till sms, väldigt användbart. Jag gillar att smsa, tycker faktiskt att det är ganska trevligt. Om man är på tåget, går hem eller liknande, så kan man alltid smsa någon. 
Säger en favpritsak till... Om jag kommer på något... Kylskåpet!
Går dit när jag är hungrig, när jag har tråkigt och... Går dit bara för att, utan att tänka på det. Jag gillar oftast innehållet, det ger mig det jag behöver om dagen. Love it.
Well.. En annan självklarhet som är en av mina favoritsaker är tändaren. Den är smidig och enkel, finns alltid till hands när jag behöver den. Har alltid den i vänster ficka. Använder den också när jag har tråkigt, bara för att ha något att pilla på. I like it. :>
Nu får det vara nog!

Hm...
Inget särskilt händer just nu, inte heller på dem senaste dagarna.
Men jag har det väldigt trevligt och jag mår utmärkt atm!
Så... Jag är glad och förväntansfull. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0