Dag 09!

Min tro eller livsfilosofi

I och med att man bara lever en gång så tycker jag att man ska leva livet och också ta det lugnt. Eller ja, jag vet ju inte om man lever en gång. Kan ju inte jag konstatera....
Jag lever, det känner jag verkligen... Vanligtvis. Vid detta tillfället så känner jag mig as seg och har halsont. Känner mig lite så där sjuk och helt död, eller nåt. Livlös. Hehehe
Livet handlar om att överleva också. Vi behöver mat, värme, tak, vänner, jobb, alltså pengar , familj och sånt där, för att kunna överleva. Vi behöver ju såklart också kläder, dusch och säng för att kunna... Vara bekväm, så att säga. Eller nåt. Där kan också "vänner" involveras.

Jag vet inte så jätte mycket om min livsfilosofi egentligen.
Man har sina svåra stunder i livet, dem är alltid vid en på ett eller annat sätt. Men jag trivs med dem, annars hade det ju varit väldigt skumt utan dem. Och dem bästa stunderna är också väldigt sällsynta, men dem bra stunderna är vanliga som attans på den senaste tiden!

Kärlek är egentligen inte någon så jätte stor del i mitt liv just nu.
Har ganska mycket otur i det, men jag trivs med att vara singel. Tror jag.
Inget jag orkar tänka på heller, för den delen. De första jag tänker på först och främst är mina vänner. 

Min tro?
Vet inte vad jag ska tro på.
Förstår inte ens vad för tro jag ska skriva om.
Men jag tror i alla fall att det alltid finns någon sorts lycka i alla, även hur svårt livet kan vara.
Det finns mer som jag tror på, men wth. Orkar inte!
Jag tror dock inte på att man begår självmord för att man är deprimerad, utan feg och/eller rädd.



Jag har ont i min hals, det är inte alls okej. Känner mig helt seg i kroppen. Hoppas fan inte att jag blir sjuk snart. Det vill jag inte. Jag får lätt halsfluss när jag är förkyld. Icke okej.
Ska också packa nu... Flyttar ju imon.
Däremot så hatar jag min chef. Ska ignorera henne så mycket som det går på APU;n. Eller nej, just det. Hon kanske river kontraktet då?! Måste vara ödmjuk.... Kärring. 
Ivars Kiosk skulle kunna vara lite fint, faktiskt.. I alla fall. Men nejdå. Sune är cp.
Min sista natt i Hässleholm, i mitt rum, dårå. Suck.....
Men mitt rum i Tyringe kommer bli ganska så underbart vackert, kan jag ju lova!
Ciao!


Önskar att du kunde logga in snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0