Dag 10!

Okej, jag har inte skrivit på ett tag.
Jag har haft fullt upp med flytten, sen har jag försökt att börja packa upp, vilket inte har gått så himla bra... Men tänkte göra det snart, nu när jag ändå varit hemma hela dagen också.
Har APU denna vecka, men jag fick gå hem tidigare igår och är hemma idag... Har blivit sjuk, feber och skit. Men jag har vilat ut och känner mig piggare nu.
Så får väl köra igång imon, igen!

Bloggfavoriter
Jag läser inte så mycket bloggar, inga kända iaf.
Så jag kan bara säga att vardagligen läser jag Tiddans och Idans bloggar. Kan inte ge ut Tiddans, hon har lösen och så för besökare. Men Idans: idansord.blogg.se.
Det var en jag också följde lite smått innan, det var Jockiboi och Nemo från Kungarna från Tylösand. Mest för att det var kul och dem var mina favoriter.
Tycker i alla fall att dem är awesome!
Aja... Mer behöver jag väl inte säga?

Jag ska dock duscha nu, hade jag tänkt.
Och kissa behöver jag också, känner jag.
Hm...

Olika känslor fram och tillbaka dem senaste dagarna. 
Nu vet jag inte hur jag känner. 
Jag är både glad, förväntansfull, längtansfull med och känner att jag börjar bli lite galen.
...5 dagar kvar.
Hur ska jag orka vänta?! Men aja... Får väl gå an. Hoppas dagarna går snabbt förbi.

Och nu saknar jag Sebbe också. Attans!


Ikväll ska vi till Helsingborg!
Min bror, Mathias, ska tävla mot typ 4 band?. Ska bli intressant :)
Då får man träffa Liz också. Vet dock inte om Binne, Mims eller Johanna ska dit. Tror dock inte att Karin drar dit, men aja. Ska nog bli kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0