Det känns okej.

Sitter hos Tiddan i Höör nu.
Har gjort det sen vid halv sju? Ungefär.
Trevligt umgänge en sådan här söndag, japp!
Har piercat oss. Vi båda piercade smileeeey. Är jätte nöjd! :>
Bild kommer upp så småningom.
Vi har också kollat på Paranormal Activity 2 och ätit popcorn. Mys!

Tidigare idag så var jag i stan i 6 timmar, ungefär?
Var hemma hos Kevin, mestadels. Det var riktigt trevligt. :D Med Ida och Malva (Raggaren hehehe). Hampa var där också en stund. Trevligt folk, det där! Vi kollade bl.a på barnprogram. "Ge mig ditt bajs". Fin låt det där också. Vi kollade också på Surf's Up! HEHE. Lekte med en jävla tuta som skrämde livet ur mig, hohoho.

Imon äre skola! Eller... Idag, kan man ju säga.
Lär avlida. Men äh! Dygna är kul och då slipper man hålla tider, på samma sätt som när man sover. Och det är lite skönt, faktiskt!
Sen efter skolan ska jag tillbaka till Tyringe, kul.....
På tisdag ska man tillbaka till jobbet också, ännu roligare. Verkligen.



Jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0