Don't you let me go tonight



Jag är trött, men vill inte sova.
Eller det kanske jag vill.
Vill i alla fall inte att det ska vara lördag imon, för då ska jag sitta i Stidsvig i Östa Ljungby i 6 timmar och kolla på när min släkt dansar till dansband och säkert kommer jag behöva dansa jag också, med någon gubbe. ..Moster fyller 60 år. Säger väl allt.
Men jag vill ändå att det ska bli måndag. Åhja.

Åh, just det!
På söndag ska jag hem till Tiddan. Vi ska delvis pierca smileeeey på varandra, hehehe.
Det ska bli spännande, kanske inte ens passar i det men FYFAN VAD SNYGGT DET ÄR!
Sen kommer vi säkert dygna. Om vi bestämmer oss till det och Tiddan somnar ungefär typ någon timme innan vi ska upp, så lär det ju bara vara jag som lär dygna... Känner på mig att det kommer bli så i alla fall, hehe.

Jag gäspar.
Men jag vill fan inte sova! -.- Tror jag.
Aja, får se vad jag hittar på härnäst.
Adjö, eller något.



I know you want to hear me catch my breath.
I just want to feel you when the night puts on its cloak.
On your face it radiates.
I can't escape.
I just want to catch you if I can.
I just want to be there when the morning light explodes.


Kommentarer
Postat av: idan

Det är lördag och du är HÄR :D <3

2011-01-29 @ 21:45:07
Postat av: Elinen

Åhja, det är jag! :D

2011-01-30 @ 00:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0