I will come to you

Nu är jag äntligen hemma. Tågen är inte roliga.
Har sovit hos Tiddan i natt. Igår hann jag träffa Filiph, Andreas, Marcus och Ronnie t.o.m! Jag blev ju lite glad, haha :D Ronnie var dock mest social. När jag träffade Filiph, Andreas och Marcus så var det bara att åka bil och sen hem till Marcus. Sen fick jag gå igen. Men senare, när vi hade varit hemma hos Tiddan lite och druckit lite vin, osv.. Så drog vi hem till Won-Won (Ronnie) och var där ett tag. Det var väldigt trevligt, massa skratt :D
PubizZzZZ, heheheheh

Massa kul hemma hos Tiddan med!
Vin, godis, choklad och fin musik. Det var mysigt. :D
Pratade på skype med folk också, hehe
Det får vi göra om, tycker jag. När du, Tiddan, är lite piggare med. :>

Nu lyssnar jag på lite nostalgi-musik.
För detta tillfället lyssnar jag igenom Hanson-albumet. Haha, jag älskade dem. :D
Sen blir det väl Spice Girls, S Club 7, Daze osv. :D

Här kommer bilder, som jag snott från Tiddans blogg.
*eeevil







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0