Killing Loneliness

Såja, nu har Tiddan lämnat mig.
Hon ska vandra med Slender man. Kul för henne :):):)
Själv ska jag antingen sova eller starta en underbar gammal serie och halvsova åt den.
Och risken är att Tiddan kommer tillbaka, p.g.a tågen, dem kan ju vara inställda och skit.
Well... Det har jag inget emot. :> 
-Bara jag får sova lite iaf.

Nu under den sista tiden, iaf från och med imon, så ska jag ägna min tid åt Idan.
Förlåt, för att jag inte varit med dig nu på sista tiden... Men har ju haft Tiddan här av anledningar.
Jullovet är snart slut, så... Jag skulle älska att bara ligga på din soffa och glo tv, med mycket prat. Eller att vi har våra flippstunder tsm. :>

Jag har väldigt ont i min mage idag. Jag vet inte varför, det bara kom. Det är inte kul iaf. :(
CG har också ont i sin mage.. Sen han kom hem från Spanien.
Han kanske har tagit med sig något virus som inte finns i Sverige och smittat mig!
...Det kan vara möjligt.
Han har ju varit hos doktorn också... Vet dock inte vad dem sa. Vill inte fråga heller, för jag och CG har tjaffsat lite... Eller, bråkat. Så jag är sur på honom, eller nej! Jag är ARG på honom. Gubbe...

Men jag mår okej idag, annars.
Förväntningarna har inte spruckits ännu.
Jag har märkt att jag fortf hoppas, som säkert kommer att leda till något dåligt.
Iaf inte p.g.a mig, mer än att jag... Hoppas.
Hehe, aja. Jag mår helt okej idag, som sagt.
Jag är nog glad, jag vet inte riktigt ännu. Trött är jag iaf, det är något jag verkligen vet!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0