Love and other drugs




Well...
Jag har inte skrivit på ett tag, pga att jag har en liten awesome människa hemma hos mig. :> Hon har varit här sen... Måndags! Hon ska dock hem imon. :c Tiddan kallas hon för, hon hatar ju sitt riktiga namn så jag får vara tyst om det namnet. :> Heheheh...
Jag har haft väldigt trevligt, kan jag säga med en galen tjej.
Hon har bl.a smällt upp en dörr på mig, kittlat mig och frågat om vi kan va. Hon är söt. 
Just nu kollar vi på Crossroads, en fin liten film som väcker minnen. :')
Tiddan är inne i filmen iaf, haha! Jag är inne i min blogg, just nu. :> Som... Inte är så svårt att gissa sig till... Eller något. Aja, onödigt att ens förklara. Eller vad man nu ska kalla det, men WHAT THE HELL!

Ska ju ha 18 års fest i februari. 
Hittade först ingen som kunde hyra lokalen, för mamma och Cg ville inte ställa upp. Dumma, dumma gamlingar...
Men sen var Alex syster så snäll och ställer upp, hon ringer imon.. SÅ :D
Hoppas det bara bli awesome.
Visst, det kommer säkert bli spya, någon som däckar och bråk. Men det får jag ta, bara inget förstörs. Då blir jag ledsen DDDD:
Så.. Det kan bli bra :D Det måste det! Samma dag som min födelsedag, så :o

Jag orkar inte skriva mer, så jag ska fortsätta se på filmen med Tiddan. :>
Kommer mer uppdatering imon. HEHE



Well... Jag var inte beredd på det.
Jag såg fram emot det för mycket, i guess. Eller ja... Det gjorde jag.
Jag längtade så himla mycket...
Nu går det inte att göra något åt saken.
Men jag är bra på att "spela", även om jag är ganska nere. Jag såg ju faktiskt fram emot det.
Men jag klarar mig. Jag dör inte av det. Dog kanske på sekunden, men inte så farligt.
Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0