Morrn!

Aeh...
Gick upp 05:30 och nu är kl 06:17.
Hade tänkt att dra till jobbet idag, men.. Icke sa nicke!
Jag är nog hemma hela veckan, sen är jag i full gång på tisdagarna! Och frisk tills min 18 års fest! :D Tycker att det känns viktigast just nu, faktiskt. Så.. Jag ska inte vara sjuk då, absolut inte.

Anyway...
Var ju i Helsingborg för att heja på min bror. And guess what... 
DEM GICK VIDARE! :D
Jag blev massa glad! Hihihi! Jag är massa stolt över honom :D
Act Like This, finns på både Spotify och Myspace. Dem är awesome.

Dock när dem andra banden spelade var det inte kul längre.
Jag och Liz satt ner på golvet halva tiden, haha!
Vi hittade massa klagomål under denna kvällen, på de andra banden såklart.
Tjejsnack inne på toan, rökeri utanför i linne när kl var vid nio till elva på kvällen, awesome!
Och en sur kristen gubbe, var med oss med. Mys. :>
Det var en trevlig kväll :D

Här kommer lite bilder :>
Dock failade jag ganska hårt... För när dem började spela, så märkte jag att jag hade glömt dem i bilen. Visste inte hur länge dem spelade, så vågade inte springa ut. Så jag har i stort sätt bilder på allt annat än på dem!
MEN! Jag har en video när dem säger att Act Like This går vidare, haha! Man hör hur jag skriker. Fy vad glad jag blev! :D

Så här kul hade vi.





Får spola fram till slutet för att höra när jag skriker och nästan tappar mobilen.
Mathias är den som komme rupp först på scen, under slutet av videon :> Sen kommer det också en film på en annan spelning de har haft, fast ser mest ut som en repning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0