The little light of mine

Då ska man flytta till Tyringe, troligen den 1;a februari. "Om allt går bra."
Jag vill inte flytta till Tyringe, at all.
Jag skiter i om mamma får det närmre till jobbet, det får mig bara längre till skolan. Jag skiter också i det jävla busskortet och huset. Jag bor hellre i lägenhet, bara jag bor här i Hässleholm. I alla fall tills jag hittat en egen lägenhet, där jag vill bo. Alltså till antingen Kalmar eller Kristianstad. Har inte bestämt mig ännu, kanske lite tidigt för det.. Men ändå.
Jag blir bara så arg, för att jag får inte säga något om det här. Vi har inte ens diskuterat om att flytta, det är bara mamma och Cg som bestämmer. Eller ja... CG mer. Mamma bara hänger med och håller med honom. Inte för att hon inte vill flytta, men ändå. Tror hon skulle tänkt mer på oss och mig, om hon skulle bott ensam. Hon vill ju att vi ska vara nöjda med?
CG tänker bara på mamma.
Så... Usch.
Skönt att ha Benjamin i närheten iaf. Kommer våldgästa honom varenda dag.
Haha, nej... Kanske inte, men att bara veta att ha någon som man känner, är nära en... Så känns det helt okej.
Hade ju vänner där innan, men.. Dem känner jag inte längre. It sucks. :c
Hoppas Tiddan flyttar till egen lägenhet, lär nog va hos henne ganska mycket. Likaså hos Ida och hennes mamma. Även om dem vill eller inte, heheheh.

Jag hade tänkt att va med Idan idag. Tänkte fråga henne.
Men nä, så blev det inte. Hon ska sova hos Cakki. 
Och jag får vara ensam ikv, som jag inte ser fram emot. Alls.
Men jag har laddat hem 2 filmer, och en till håller på att laddas hem nu också. Jag har chips också, som mor har köpt hem. Så jag lär överleva natten. Kommer säkert bli så himla rastlös och bli deprimerad för att jag inte har något alls att göra idag, eller nåt. Usch ja. Det går över.

Kl är 18:14, känns som om den är typ.. 4.
Det kommer bli en låååång natt!

Väntar på att få svar om lokalen, av Alex och hans kusin.
Dem ringde inte igår, så jag tjatar på Alex så han kan be henne ringa idag.
Förhoppningsvis så har hon redan ringt, men han kan ju inte höra av sig.
Jag hoppas det blir bra. :>

Och jag är inte redo för skolan, alls.
Jag orkar inte.
Heldagar, hela veckorna? WTF
Mycket som har hänt den senaste tiden. Och detta är ingen bra början på att det ska bli bättre. Dock kan det komma på andra tankar. Men frånvaron kommer säkert vara ganska hög... Dumt att tänka så, och jag vill göra något åt saken. Men om jag hade problem med det redan från början när vi inte gick så länge, så hur fan ska jag klara det nu? Usch... 
Har inte fixat APU än... Ska ha muntligt framförande för studierektorn, läsloggen ska egentligen vara klar och jag har knaptt börjat. Sen är jag efter, sen ettan och tvåan, matten ska jag komma ifatt med sen ettan med. Alltså... För mycket. Sen är det idrott med. Fyfan... Vi ska ha Lisa, en av de värsta lärarna i skolan.

...Jag har ångest.

Fy på mig, långt inlägg. Har mycket i tankarna, fan. Nu behöver jag iaf inte skriva så mycket mer om det i andra inlägg. Det är iaf positivt.
Förstår om ni inte orkar läsa det här.
Men jag uppskattar det, eller nåt? Eller så bryr jag mig inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0