Ängeln i rummet

Jag har en städerska som går runt mig hela tiden, med en mopp. 
...Ja, jag sitter i skolan. Ensam i mitt klassrum. Med denna städerska som hälsar så glatt... Om hon gjorde det idag, märkte jag inte. Dissar henne idag. Jag har hörlurar i öronen, liksom.. De sjunger om att röka brass varje dag. Och nu var städerskan väck!
Nu startades Familjen, så nu blev jag lite så där glad och varm i hjärtat. Jag längtar en heeeel del till Siesta, det kommer bli så underbart! Och jag hoppas jag får den förbaskade biljetten när jag fyller år... Jag vill fan inte betala för den. 1145 kr är något jag egentligen inte har. Eller... Jag har inte det överhuvudtaget, just nu. Så kom igen familjen, samarbeta och låt mig får kolla på Familjen!!! (Vitsigt, mycket vitsigt)

Emil har inget jobb i 90 dagar framöver, alltså så tjänar han inga pengar. Han ska försöka fixa annat jobb och försöka tjäna pengar på annat vis, som att sälja saker, osv... Och det menas med att vi knappt lär ses och det är så hemskt!! Jag har inte träffat han på... Jag vet inte. D: Flera dagar, i alla fall. Och vi har inte varit ifrån varandra så länge, sen vi blev tillsammans. Jag saknar honom typ asmycket. Så det så.
Jag älskar Emil, så att ni vet.

Om en halvtimme börjar vi, så om typ fem minuter lär folk börja komma... För då är bussen här och släpper av de som kommer från stationen. Förvånar mig inte om vi har ledigt idag, bara för att... Fast ne, det är nog inte så ändå. Men man kan ju alltid drömma, som man säger. Hehehe. 
Nåväl! Jag var i Älmhult igår, för att praktisera på Hotstuff. Jag tog mig i kragen och tvingade mig dit. Jag skippade det i måndags, och jag har en skitångest för det... Men det är ganska okej nu, det var ju värre innan. Känns som att jag får allt slavjobb, men jag får ta det. Det är bara så jävla trist, när det väl händer och då blir jag bara så gnällig... It sucks a bit. 
Jag var också i Gantofta i helgen, i lördags. Firade Mims som har fyllt 25 år. Jag hade det mycket trevligt!! Sov hos Emil den natten också :) (Det var i söndags jag träffade han sist!!! ...det var ju inte så länge sen, det känns så i alla fall...) Jag tackar så mycket för att man fick komma! <3 

Och bara för att lägga till lite, så fyller jag år på lördag!!
Och då kommer det fint folk hem till mig.
Jag kommer vara glad.
Föräldrarfritt, wohoooooo
Ciao!

Kommentarer
Postat av: klara :>

Tack så mycket för igår, jag hade superkuul!!

ilövjo<3

2012-02-12 @ 12:11:07
Postat av: Elinen

Tack själv, kära du! Och det hade jag också!!

Ajlavjo <3

2012-02-12 @ 12:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0