Don't look back in anger

Mina fingrar är kalla och mitt hår är blött. Det känns obehagligt, som fasen. Håret är inte kammat heller och jag gömmer mina fötter i jumpsuiten, som jag har på mig. Rummet är ostädat och jag har inte ätit ännu. Jag känner att jag egentligen inte orkar någonting idag. Men klockan sju ska jag, Johanna, Karin och Evve vara i Gantofta och fira Mims för att hon fyller 25 år om två dagar. Och innan dess ska jag ha köpt en chokladask, räknat pengar, tagit mig igenom den ångesten med ekonomin (för tillfället), klä upp mig, sminka mig och platta håret, göra vid håret till... Något?, fylla på min mobil och skaffa abonnemang (om jag har pengar till det), äta, städa rummet, måla naglarna och såklart borsta tänderna. Det finns säkert mer, det förvånar inte mig... 

Kylan biter på den bara kroppen, även om man har ton med lager på sig. Och att bege sig ut i den sen, med kjol, lockar inte precis. Jag vill bara ligga under samma täcke som min pojkvän och aldrig lämna den och honom. Starta någon bra film med massa godis, chips och läsk. Det är ju helg, vi får tjocka oss... Men nejdå, jag ska till Helsingborg och frysa röven av mig och känna hur ångesten stiger. 
Men det kan säkert bli kul ändå, jag frår ju ändå träffa Mims, Jimmy och Liz. <3

Och förresten, så har jag en ny mobil nu! Den är ny för mig, men... Det är Karins gamla. Hon har ju köpt en ny mobil nu, som hon använder i stället, så jag fick hennes. Jag blev så glad! Så nu slipper jag den gamla, usla mobilen! Just därför jag ska skaffa abonnemang, så jag kan få lite internetsurfning på den. Om inte, så får jag ta det gamla vanliga gratissms för 99 kr. För den här månaden!




Nu ska jag börja göra något åt mitt rum och byta om, för att sen ta mig ner till torget. 
Äta får jag väl också göra... 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0