Nitton! + alla hjärtans dag. Och Binne 23 år!

Jag ligger i sängen och klockan är typ åtta på morgonen. Jag ska inte till APU;n och det är alla hjärtans dag. Varför sover jag inte en stund? Nejdå, jag redigerar bilder och smsar med Marcus och Johan. Haha, måste sova snart... Jag ska klara av att vara vaken ikväll också, inte så kul om jag är astrött och kanske somnar, liksom. Så jag får tvinga mig ifrån datorn och mobilen, så jag kan få i mig lite mer energi genom sömnen! Jag behöver det, säger jag bara. :3 Nu låter det som om jag inte sovit i natt, men det har jag! Dock inte så länge, har ganska svårt för att sova numera. Men jag överlever!

Binne fyller år idag också! 23 år, ja jävlar vad han är gammal nu. Grattis kära bror! <3
Förövrigt så fyllde jag 19 år i lördags! Hade en såkallad "fest", hemma hos mig. Det blev lyckat! Jag hade iaf kul som fasen! Tack till alla som kom, tack för tårtan och presenterna. Ni är guldvärda. <3 Och nu lär min blogg "bombas" med bilder, så var beredda.... *tamtamtam*

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0