Alice Cooper på Liseberg!

Jag fick nyss reda på att Alice Cooper ska till Liseberg i augusti?!?!? Fan vad jag vill dit, jag måste dit. Det bara är så! Det finns fan en vändning på denna otursamma dag, trotsallt. Heheh. Jag hittar dock inte priser till det? Självklart får man ju betala inträdet till Liseberg, men vadfan... Det kan ju inte vara gratis? Jag blir ju självklart glad, i så fall! Jag mailade, oavsett, till dem och frågade. Så jag hoppas på svar väldigt snart!
Så jag, Ida och Sara ska i alla fall dit! Jag får tvinga med Emil, ifall han tvekar eller liknande. Ååååååååh, det kommer bli så jävla awesome!!! Jag längtar typ asmycket, och jag är så glad. Hihihihi. Inet nog med det, så kommer jag i så fall åka karuseller med. :D Har ju förfan inte varit på Liseberg på... Flera år. Vi ska nog dit med klassen också, innan vi slutar (såklart) och det ska bli kuuul. 



Nu sitter jag i skolan. Vi har Foto B, och inget gör något... Haha. Sedan ska vi ha Samhälle. Så jävla drygt.... Men det är ju ändå fredag, så det jämnar ut sig en del. :> Jag vet däremot inte vad jag ska göra idag... Eller i helgen, överhuvudtaget. Jag och Emil pratade ytterst lite om att vi skulle bada i Qpoolen idag, men vetifan om det blir så. Han ska oavsett hämta mig efter skolan, sa han. Han är förövrigt och klipper sig nu, så hoppas det blir fint! Han ska ju låta frisören bestämma ;)
Och den 4e februari ska jag på 25 års maskeradfest för min kära syster! Kuuuul.

Och ja, just det! Jag ska röntgas på torsdag eftermiddag i Kristianstads sjukhus på torsdag. Jag kaaanske säger varför, det beror på vad resultatet ger. Men jag hoppas fan att det går bra, i alla fall. Och jag tror det kommer går bra, också! 
Sen ska jag snart pierca mig igen. Smiley, dåååårå. :3 Emil också! Dock ska han ha på flera ställen också. Så jag får pierca myckeeeet. Vet inte ifall jag går med på att göra alla samtidigt, dock... Men får se! Jag måste också beställa hem smyckena och verktygen, och det gör jag nog när jag fyller år, eller nå. Och det är ju om typ 3 veckor!!! :D Asgöttttt. Och jag hoppas, förövrigt, att jag får Siestabiljett då! MÅSTE. Det är ju det jag endast önskar mig, av min familj, så hoppas de är generösa och lägger ihop så de kan köpa en till mig. De är ju ganska dyrt nu i år... Över 1000-lappen. Direkt!

Aja, nu ska jag och Sara snart äta. Om typ tjugo minuter. Så jag vill helst lägga lite tid på att drömma mig bort till augusti, och till Siesta. Så jävla fint. Detta året lär bli så jävla bäst. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0