Äppelknyckarjazz

Usch, ja. Sömnlös natt!
Jag tänkte att jag skulle vara vaken hela natten, så jag inte stannar hemma idag. Jag har ju så lätt för det... Det var t.o.m. nära att jag tänkte stanna hemma i alla fall, även om jag varit vaken. Men jag bestämde mig för att gå till skolan! Jag har ju ändå APUsökning bara, och då brukar man får sluta tidigt. Sen kan jag sova! :)

Så nu sitter jag i skolan, kom nyss hit! Det är 40 min kvar, tills vi börjar. Woho.
Jag gick för att jag skulle ta vatten i fiket, och där inne var städerskan och hela jävla fiket luktade svett. Och jag menar det! Jag skämtar fan inte. Och antagligen kom allting från henne. Dock har det varit den enda som hälsat på mig, av städerskorna, under snart tre års tid här på John Bauer. Hon gav mig t.o.m. ett leende! 

Och jag måste bara ta upp en grej... Jag förstår mig inte på vissa människor. Eller okej, jag förstår mig inte på människor överhuvudtaget, men... Ännu mindre på vissa andra. Jag förstår inte hur man kan vara så jävla egoistisk och nonchalant på samma gång? T.ex. när jag var på fest i lördags, så var det en 16 årig tjej som var jätteledsen. Det var hennes första fylla och hon var ganska rädd. Jag, hon och två av hennes vänner var inne på toaletten och försökte lugna ner henne, så det inte var bland mycket folk, och så där. Och så hör man hur det bankar på dörren, i säkert 5 min. Jag öppnar och de skriker: "KAN NI INTE VARA KLARA SNART? DET FINNS FLER SOM BEHÖVER GÅ IN PÅ TOALETTEN!" Jag, som har full förståelse för det, blir ÄNDÅ asförbannad på dessa tjejer och skriker dem rätt i ansitktet att de ska hålla käften och ska gå ut och kissa i stället, sa att det var en ledsen tjej här inne som behöver lite lugn och ro, osv. Så jag stängde dörren, och de fortsatte att banka ändå? Så ännu en gång så öppnar jag och skriker åt dem att lägga av, och ge upp. Så kommer denna "fräcka" Albin och skriker att dessa tjejer (förövrigt hans vänner, som han har bjudit) behöver kissa. Så säger jag till honom att dem måste vänta. Så skrek han något, men jag bara stängde. Och de fortsatte att banka. Så tillslut gick vi ut.
Sen efter ett tag satt jag mig vid musiken och ena blondinen kom fram och frågade om jag kunde starta en speciell låt. Så sa jag: "Jag tror inte det. Du är cp när du ska på toaletten." Jag vet inte ifall hon minns eller inte, men hon sa: "Vad säger du?!" Jag: "Ja, när du kan vara lite mer artig och snäll, kasnke be om ursäkt också, så kan jag starta låten till dig." Hon: "SKA JAG VARA SNÄLL? OCH BE OM URSÄKT?" Jag: "...*kollar konstigt på henne*... JA?" Men då går hon bara där ifrån och ger mig den där klassiska bitchblicken. Mycket ljuvligt.
Jag kan ju säga att jag var förbannad ett par gånger på festen. Men förövrigt, så måste jag tillägga, att jag hade det jävligt kul! Konstigt nog så fick jag ingen ångest dagen efter, osv. Vilket känns jäääävligt skönt! 

Aja... Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så det får väl ta stopp där!
Ciao :)


Jag vill så mycket.
Men jag vet ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0