Tell me this night is over

Det är kvällar/nätter som denna som man verkligen vill slippa.
Jag känner mig så oduglig och ensam... Det är väl mitt undermedvetna som visar sig nu. Jag är mycket med Emil, nu för tiden, vilket jag älskar. När jag väl hade bestämt träffa en vän, utan Emil, så slutade det med att jag ligger hemma i min säng... Helt ensam. Det känns som om jag sviker mina vänner, hela tiden. Och jag känner att jag vill träffa mina vänner, för jag saknar dem så mycket, men jag orkar knappt göra något. Emil finns alltid där, som tvingar mig att göra saker i stället för att sitta och glo, typ. Nu saknar jag honom som tusan och det var längesen jag känner mig så här ensam... 
Och fan vad jag gnäller. Men det känns fan lite bättre.

Onsdag: jag och Karin var i Jönköping, för att fira vår käraste farmor som fyllde 80 år. Det var hur trevligt som helst!! Har inte träffat de flesta där på ca 10 år, och det var jättekul att träffa alla igen! Så man ska, förhoppningsvis, dra dit i sommar igen. :)
Torsdag: Jag och Emil sov tills klockan tio, för att sedan ta oss till min skola för att visa papper för läraren på att jag ska till sjukhuset klockan ett, samma dag. Vi fick leta runder, för vi hittade inte min mentor (Rasmus) och ingen lärare alls var inne i lärarrummet... -.- Tillslut hittade vi Wickander, så fick han säga till Rasmus sen i stället. Sen stack vi till Kristianstad för att besöka sjukhuset! Efteråt åkte vi runder i Kristianstad och gick in i affärer som t.ex. Rusta, Biltema och... Något annat på H. Tror jag. 
Och om jag ska vara ärlig så minns jag inte vad vi gjorde resten av dagen.... Haha. Mitt minne, alltså :< Men på kvällen var vi iaf hos Emil! Jag sov där. :)
Fredag: Jag sket i skolan. Dagen började inte sådär jättebra, men det löste sig! På kvällen drog jag, Danne och Oskar till Harrys pub för att dricka lite, chilla och umgås. Det var mycket trevligt! När discot öppnade, så drog vi in dit och inväntade Ida, Tiddan och Anna. Jag träffade även mycket trevligt folk där. Jag fick kanske i mig liiiiiite för mycket alkohol, men jag hade kul iaf! Danne bjöd ju mig på alkohol hela kvällen, hehe. :3
Idag: Vaknade upp hos Emil och hade vätskebrist. Klunkade vatten och somnade sedan om igen. Vi blev väckta av John, Emils far, för att det var 45 min tills TTF-mötet börjar... Det slutade med att jag var tvungen att dra dit också! Men jag klagar inte... Jag var inte bakfull, eller nå. Jag hade bara lite huvudvärk, och var hyfsat pigg. Heheh. 
Emil och jag körde hem till mig. Vi spelade Nintendo 64, åt och mös. Vi träffade också Rask!! Det var jättetrevligt :D Aslängesen man fick träffa honom ju! Jag har saknat honom som fan. :)
Senare på dagen så stack Emil för att umgås med sina vänner, de skulla lyssna på någon... Eddie Nilsson (?) som sjunger Eddie Meuza-låtar, haha! Och han är fortfarande iväg. Jag skulle egentligen träffa Alexander, men det blev ju inte så....

Usch. Nä.
Nu ska jag kolla film och försöka tänka på annat. Water for elephants, blire!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0