What if

Att jag alltid uppdaterar i skolan?... Aja!
Skrillex nya album är asbra. Så lyssna på den! Heheh.



Det var något jätteskumt som hände mig igår. Jag hade ju inte sovit något under natten till igår. Så jag var ju astrött i skolan, så jag somnade lite var som helst, då och då. När dagen började närma sig sitt slut, så bestämde jag mig för att sova på soffan utanför korridoren. Jag kände mig lite piggare efter att Benjamin väckte mig och när Oskar och Benjamin höll mig vaken. Sen när jag kom hem, så låg jag där i sängen... Spelade N64 och kände efter en stund hur jävla trött jag blev. Jag smsade och använde msn, så på bara någon SEKUND (lovar) så somnade jag. När jag vaknade så fattade jag ingenting. Det är svårt att förklara den känslan, men ska försöka... Jag var så himla förvirrad, jag trodde allting hade gått sönder (tänkte jag) och visste inte vad jag gjort, ifall jag gjorde rätt eller fel. Jag mindes typ ingenting. Jag blev helt stressad och nästan lite irriterad, och jag kände mig väldigt.... Obekväm. Inte rädd, men.. Ja. Jag kände så i typ en timme. Så jag ställde mig i duschen, så jag kanske kunde finna ro, men knappt det. Tillslut blev det bra igen.
Det var en sån jävla skum känsla, som jag aldrig varit med om innan. Det kändes ju verkligen som om allting hade gått sönder. Jag fattar inte den biten heller, men jag minns att jag tänkte och kände så. Och att jag var tvungen att antingen smsa eller skriva på msn, så jag gjorde båda. Jag var totalt förvirrad. Så frågade Alexander mig saker, som jag inte minns något av. Det enda jag skrev av det mesta han frågade var: "Jag vet inte." Asläskigt. :<

Och förövrigt så har jag nog fixat APU-plats. På Hotstuff, i Älmhult. Woho!!
Nu börjar det komma mycket folk, så nu blir jag distraherad.
Ciao!


Jag önskar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0