Heartache

Alltså..... sitter på jobb och scrollar på Facebook. Kollar på allt skit som lagts upp, det enda som faktiskt intresserar mig är vad mina närmsta lägger upp och tidsfördriven med skämtvideon/bilder. Sen fann jag ett videoklipp om barnmisshandel... jag läste om det först, och filmens innehåll bestod av en barnvakt och en liten tjej som var 3-4 år, kanske. Jag tänkte för mig själv: nej, jag kommer bara må dåligt om jag kollar på den.... (självisk jävel)
Men något fick mig att klicka på play ändå, och det jag såg var förskräckligt. Jag ville bara gråta.

Antagligen hade föräldrarna satt upp kameror av någon anledning, misstänksamhet? Om jag hade haft den lilla misstanke om att min barnvakt hade slagit mitt barn, så hade jag inte tagit risken. Aldrig i livet.
Klippet började med att barnvakten, som var en kvinna, och detta barnet sitter i soffan och äter. Det ser ut som att hon tvingar i henne maten, om det är för att hon är mätt eller inte tycker om maten vet jag ej, men hon tvingar i denna tjejen det i alla fall. Då hon gråter, och får först såna "lätta" knuffar och slag mot sig. Flickan äter ändå. Sen äter denna barnvakten, och flickan kollar tv. (TVn hörs i bakgrunden, kameran är rakt mot dem). Sen spyr flickan rakt på golvet.
Det tog inte mer än 5 sekunder innan kvinnan reagerade och, rent ut sagt, slängde flickan på golvet så hon trillade rakt på mage och blev rädd, började skrika och gråta. Kvinnan ställde sig upp och tog upp något stort och av något hårt material, och började slå på hennes rumpa och flickan gallskriker. Det är ju hårt hon slår också. Kvinnan puttar väck armen på henne, när hon försöker skydda sig själv. Efter ett dussin slag, så trampar hon på henne. Ställer sig på hennes rygg och lägger ner sin tyngd på henne. Detta upprepades väl 2-3 gånger i filmen.Kvinnan är ju också relativt stor, så den tyngden på en liten flicka kan ju leda till stora skador. Hon sparkade även henne i magen och i huvudet. Hon låg ner, hon gjorde inget motstånd eller något, hon bara skrek och grät. De sista sparkarna så hörde man mest hur hon gnyr, typ. Hon skrek inte längre, så hon var väl nära på att bli knocked out. I stort sätt. Tillslut tog kvinnan tag i hennes arm och lyfte upp henne så hon hade benen ovanför golvet och då gallskrek flickan, och kvinnan slängde in henne i rummet intill och då hörde man slag, skrik och gråt. Sen tog klippet slut.

Alltså.... man läser mycket om barnmisshandel. Jag, av många, har nog inte insett hur farligt det faktiskt kan vara förrän man ser sådana här klipp från ett privat hem. Man är ju medveten om att detta sker, men man tar åt sig tusen gånger mer när man ser klipp på det. Och detta är så fruktansvärt hemskt. Detta är så groteskt som det kan bli, och jag fattar verkligen inte vad kvinnan får utav detta? Jag blir bara så ledsen, arg och mordisk. Allvarligt talat, jag vill bara mörda den jävla kvinnan. Hon är ju bara så satans sinnessjuk!

Nej... fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0