God morgon!

Ännu en gång skriver jag under min jobbhelg. Så här sitter jag! Mitt humör även fortfarande upp och ner, då jag inte fått det besked jag väntat på i två veckor nu. Ska få en remiss, och tydligen har den inte skickats till mig ännu. What the fuck. Hatar er.

Gjorde det otänkbara i förrgår. Något som jag aldrig någonsin trott att jag skulle vilja eller våga göra, något som inte jag haft tanken till att göra. Någonsin. Något jag inte kan skriva rakt ut här, vilket är mycket irriterande. Men jag lämnade någon, som jag aldrig, ALDRIG trodde jag skulle lämna. Och nu är det gjort. Jag måste verkligen tänka på mig själv och jobb, om jag inte trivs med något för övrigt, så lär det påverkas på jobbet eftersom jag spenderar den mesta tiden här. Men det gjorde så sjukt ont att lämna denna person, då denna person alltid varit med under 8 år, tror jag att det är.

Aja, för övrigt så går det väl bra i mitt liv. Det är stadigt på så vis, med jobb och liknande. Kan bli ganska långtråkigt ibland, när man gör samma grej hela tiden för det är väldigt lätt att det blir samma rutiner all the time. Men jag försöker bryta det så gott jag kan... Just nu, är jag jäkligt hungrig, så jag funderar på hur jag ska få tag på en baguette ifrån ICA. Alla sover ju, så jag kan inte skicka någon... tror jag... (hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0