We'll be lucky if we ever see the sun

Det är min jobbhelg, så här sitter jag och ska snart starta en serie. Det är ju lördag, så det är inte så många som kommer hit då. De flesta sover ju, iaf bland ungdomar, andra är bakis och vissa är iväg. Så det är ju lite mindre att göra just under helgen. Det är roligast på kvällen, då folk ska ut och då kommer dem glada och lulliga till butiken. Det är roligt! Oftast, haha. Nu är det ju även Halloweenhelg, dessutom. Så det ska bli kul att se alla utklädda!

Ikväll ska jag även till Halloweenfest i Vankiva, tillsammans med Emilia. Får se hur det kommer att bli, förmodligen roligt iaf! Jag är inte så sugen på det just nu faktiskt, men nu har jag ju sagt att jag ska dit och jag har ju köpt en dräkt, så... då får jag ju göra det. Sen blir det att dra hem ganska tidigt, då jag ska jobba i morgon igen!

För övrigt så är mitt mående lite upp och ner idag, men ändå relativt stabilt samtidigt. Får se vad dagen har att erbjuda på, här på jobb, så hoppas jag att den tillbringar något bra!

TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0