Fredagsmys

Alltså.... jag är inte den jag var innan. Självklart är jag inte helt annan som person, men jag har mognat och liksom tagit tag mitt liv rejält. Jag har ju gjort mina misstag, som jag inte bara gjort en gång utan två eller flera gånger. Jag har fattat nu, vad saker och ting går för. Jag vet vart, vem och vad prioriteringar går till, enligt mitt liv. Så att jag ska må bra. Jag är mer nöjd med det jag har, jag är inte lika hagalen längre. Jag nöjer mig ganska fort numera.  
 
Saker jag gjort tidigare kan jag inte få ogjort. Jag är inte stolt över det jag gjort, men jag ångrar inte det heller. På ett vis. All erfarenhet är bra erfarenhet. Det har jag förstått, för fyfan vad jag har lärt mig utav saker som skett i mitt liv. Stora grejer.
 
Jag tänker prata öppet nu, om vad jag vill. Jag tänker inte jaga någon, jag tänker heller inte skriva ut namn här men.... jag vill ha Dig. Tredje gången gillt nu och jag vill ge allt jag har. För dig. Så är det bara. Bara kom hit så jag kan få krama dig, för fan vad jag saknar dig. Redan. 
 
Och här sitter jag en fredagskväll och kollar Idol, med min mise, i soffan. Godis och ostbågar, med lite läsk till så gör det kvällen toppen. I alla fall för en sjukling som mig. Lite ensamt, men samtidigt skönt. I morgon blir det lite ståhej, för då firar vi Oskar som fyller år! Under dagen så jobbar jag i tre timmar, så lilla chefen kan få gå och spela fotboll :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0