Sysslolös och trött

Fyfan vad jag är trött idag. Inte mycket sömn i natt, och detta är min jobbhelg. Vilket innebär att jag jobbar 11 timmar idag. Slitsamt, men det ska ju också göras! Just nu är det inte så mycket att göra, på en lördag är det inte så jättemånga som kommer hit och ska handla. Senare ikväll så får jag se om det är några roliga människor, som är alkoholpåverkade. Det kommer ju alltid någon! Sen blir det bara att somna nästan på direkten, efter att jag fått i mig lite mat efter att ha stigit in i lägenheten. Oskar får hålla ut och stanna inne tills i morgon, då kan han lika gärna vara ute under dem nio timmar jag ska jobba.

För övrigt är humöret lite upp och ner idag. Lite förvirrad, frustrerad, trött och ändå helt okej. Jag mår ju inte dåligt, på så vis. Men kunderna får mig alltid på andra tankar, speciellt om mina favoritkunder stiger in. Så denna dag ska jag nog kunna ta mig igenom, även om den kanske kommer kännas ganska lång!

Tja och så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0