You will always hold a special place in my heart

Tror jag börjar bli sjuk... har känt lite obehag i halsen de senaste dagarna, men har inte brutit ut. Kan bero på att jag alltid har balkongdörren på glänt i köket, och eftersom det är så pass kallt ut så att kylan skär sig med värmen och sånt, så kan man ju bli sjuk. Sen träffar jag ju mycket nytt folk ifrån jobbet och rör vid dem på ett eller annat vis, plus deras kort och pengar, så det är ju ganska svårt att undvika baciller om man säger så.
Nej, så jag har vaknat under denna natten och haft ont i halsen. Har fått ha vatten vid sängen, så jag har tillgång till det. När jag vaknade på morgonen så kände jag att det gjorde ont att svälja och att min vänstra halsmandel var väldigt svullen och öm. Men så länge jag inte rör halsen, vid mandeln, så kanske jag klarar mig ändå. Då det är lättare att bli inflammerat om man rör vid den, som inte många tänker på och/eller vet. Så typiskt att det är 10 timmars pass idag, då jag känner mig hängig och trött, svag huvudvärk och obehag i halsen...

Men Ipren tog jag på morgonen, jag åt frukost och tog det lugnt innan jag skulle dra till jobb. Jag röker inte så mycket idag, dricker Redbull så jag piggnar till för kundernas skull och anstränger inte mig så jag riskerar att svimma eller något. Men gå runder och så, gör jag! Och dricker mycket vatten!

Ledig i helgen, så ska fira min lillasyster på fredagen efter jobb och fixa lite i lägenheten som min styvfar och mor ska hjälpa till mig. På lördag ska jag till nyöppningsfesten på Tattoo Royals nya studio, då jag tänkte boka tid då det är 10 % rabatt om man bokar just den kvällen. Och jag får se om jag känner mig pigg och frisk till helgen, om jag ska dricka eller så. Eller om jag helt enkelt har lust :)

Nej, nu ska jag fortsätta jobba. Hitta på något som gör så att tiden går fort, klockan är ju bara kvart över ett..... Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0