"Då ska jag kyssa ditt hjärta i kras"

Nej, åh. Just nu känns det underbart. Alltså, allt känns så bra. Mitt liv känns nästan komplett. Jag är mer än nöjd. Man kan ju inte få allt man vill här i livet, men jag har mycket som inte många har eller kommer att få. Något som jag inte ens var medveten om att det saknades i mitt liv...

Ligger just nu i sängen och lyssnar på Ebba Grön och Thåströms egna låtar. Det funkar i alla lägen, hur man än känner eller mår så går det att lyssna på honom. Just nu känner jag mig kär. Även glad, positiv och belåten. Fniss!

Har varit ledig lördag och söndag, fick även ledigt måndag och tisdag då jag jobbar hela nästa helg. Så långhelg har jag! Så jag har hunnit komma igång lite smått med packningen inför flytten. Sjukt underbar känsla, alltså! Så massvis av papper är fixade, så allting är klart förutom bredbandet och autogirot för hyran. Annars är det bara att betala den första hyran och sedan är jag redo för flytt!! Jag är så spänd!

Nu ska jag däremot ta och kolla lite Buffy, tror jag. Tjaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0