Lämna mig aldrig

Ajjjjj, min rygg! Känns som att något är i kläm och jag håller på att avlida. Jag är på jobb, så kan inte direkt lägga mig någonstans heller. Hugger till i ryggen, mellan skuldrorna, om jag på något vis råkar vrida ryggen.

För övrigt mår jag fint. Lite trött, men jag får bita ihop till sju! Klockan är snart halv tre, den kunde varit halv sju i stället.... hehehe. Det hade varit något!
Jag fyller ju snart år, hela 22 år blir jag! Så jag hade tänkt firas lite iaf, påbörjar på Bishops om planerna går som jag tänkt. Lär antagligen få boka bord för "ungefär" 15 pers... woho. Undra om vi lyckas? Men det ska bli kul! Sen lär det antagligen bli hemmafest, vilket inte skulle förvåna mig. :)

Det är stabilt i mitt liv nu, även mitt mående. Så jag hoppas det håller sig nu! Jag har även hittat en lägenhet, en trea, i Tyringe som jag bett om att få kolla på. Så jag får svar om det ikväll. Lite dyr kanske, men jag lär inte bo själv, så... det kommer bli bra ändå! Superfin är den, som jag sett på bilder) och jag lär ha ännu närmre till jobbet! Superrrrrrrrrrrrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0