Söndagskväll i soffan

Heeeeeeeej
Det var ju längesen  jag skrev här. Nu är jag bara uttråkad, så därför är jag här... ligger just nu i soffan och glor på How I Met Your Mother, nu efter att ha ätit min hemmagjorda Gulaschsoppa med kabanoss. Mums!!! Jag har jobbat hela helgen och i morgon är jag på't igen! 
 
Söker ny lägenhet för fullt... vill gärna ha en större lägenhet, men det känns omöjligt att hitta en tvåa eller en trea i denna by!!! Bara massa ettor eller utanför Tyringe.... men bråttom kan jag inte säga att jag har... men åååh, vill så gärna köpa in nya och fler möbler, och få eget sovrum! 
 
För övrigt är mitt liv på topp. Finner ingenting att klaga på, just nu! Så sjukt underbar känsla. Så jag låter bara det rulla på... :) ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0